miércoles, 28 de septiembre de 2011

Sessió del 22/09/2011



Avui ha estat la primera sessió de la part de l'assignatura que fem amb l'Àngels i ens ha explicat una mica en què consistirà l'assignatura i com i que treballarem. Per començar, hem realitzat un exercici on l'Àngels anava dient paraules i nosaltres, per parelles i amb el paint, ho havíem de dibuixar en pocs segons. Ha estat un exercici inicial molt divertit i amb el qual he aprés ha comprimir els arxius.

A part d'aquest exercici hem vist un conte on s'utilitzaven senyals per explicar un succés i nosaltres haurem de fer el mateix, a través de senyals hem d'explicar una història.

L'altra part de la classe hem treballat la imatge i la comunicació. Hem tractat termes que m'eren familiars i, per tat, es pot dir que amb aquesta presentació he ampliat els meus coneixements previs. A més, m'ha quedat molt més clar els tipus d'imatges, les seves funcions, la qual cosa m'ha sorprès perquè n'hi ha de moltes, etc. També hem tractat la percepció i m'he adonat que n'hi han molt factors que afecten a la percepció de les persones (cultura, religió, societat...). El tema de la comunicació el tenia encara més present, ja que ho hem treballat fa poc a castellà i m'ha agradat poder relacionar la imatge amb la comunicació, ja que en una imatge hi trobem molts missatges i es pot considerar un signe de comunicació. Fins i tot, he pogut veure com s'ha d'interpretar una imatge.


M'agradaria molt, un cop sigui mestre, treballar amb les imatges i les sensacions que desperten en els alumnes. A més, si ens fixem en un dibuix infantil està ple de signes de comunicació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario