viernes, 28 de octubre de 2011

Sessió del 27/10/2011

Avui amb l'Àngels hem continuat treballant amb el Photoshop. Primerament, hem continuat treballant amb els modes dels colors i la paleta de canals. Posteriorment, hem aprés a treure el fons de les imatges. Sabia que es podien canviar els fons de les imatges, però no sabia com i, gràcies a la sessió d'avui en se una mica més del procés que es du a terme.

He de reconèixer que encara no estic gaire familiaritzada amb el Photoshop i, tot i que anava entenent sobre la marxa el que havíem de fer, ara mateix si no fos perquè anava prenent notes de tot el que fèiem, no sé si podria tornar-ho a fer sola a casa meva.

Esta molt bé aprendre a manipular les imatges i, a més, així si algun cop m'he d'ocupar de retocar les fotografies en sabré moltes més coses i en podré fer un bon treball, però encara tinc que continuar practicant perquè, com he dit fa un moment, per a mi, el Photoshop és un programa una mica complicat i més encara si mai l'has fet servir. Malgrat això, estic segura que a poc a poc hem resultara més senzill i m'anirà molt millor. Estava una mica frustrada perquè hem resulta difícil aquest programa, però he canviat d'opinió i continuaré treballant de valent.



No hay comentarios:

Publicar un comentario